Botoxbehandling
(Vistabel)

Skønhedsklinikken tilbyder Botox/Vistabel – den mest udbredte og afprøvede kosmetiske behandling i verden!

Læs mere om botoxbehandling

Laserbehandling med fraktioneret Co2 laser

Skønhedsklinikken tilbyder fraktioneret CO2 laserbehandling – den mest effektive hudforyngende laserbehandling i verden – som giver dig et naturligt smukt og permanent resultat.

Læs mere om laserbehandling

Behandling med
Restylane/filler

Skønhedsklinikken tilbyder behandling med Restylane – den mest kendte og afprøvede filler i verden – udført af Danmarks bedste behandlere.

Læs mere om restylane/filler

Læbeforstørrelse med
Restylane/ filler

Mange kvinder ønsker sig mere fyldige læber eller korrektion af læbernes asymmetri. Det kan du opnå med en filler.

Læs mere om læbeforstørrelse

Kemisk peeling
(Retinol Peeling)

Skønhedsklinikken kan som de første i Danmark tilbyde NeoStratas Retinol peeling. Denne A-vitaminsyre peeling er en ny og dokumenteret effektiv, superficiel peeling til behandling af en række hudproblemer.

Læs mere om retinol peeling

Microneedling
(Dermapen)

Micro-needling giver permanente resultater og anvendes bl.a. til reduktion af ar, strækmærker, porer og ujævnheder, rynker, pigmentpletter og opstramning af huden.

Læs mere om microneedling

TCA Cross til
piercing ar

TCA cross er ny, skånsom og meget effektiv behandling til ar i huden efter fx piercinger. Behandlingen giver permanente resultater.

Læs mere om fjernelse af ar med TCA Cross

PlexR
(fibroblast)

Som det første sted i Danmark tilbyder vi behandling med PlexR. PlexR / fibroblast er en ny, ikke-kirurgisk behandling til opstramning og løft af huden.

Læs mere om PlexR

Behandling af hudsygdomme

Skønhedsklinikkens hudlæger tilbyder undersøgelse af hudsygdomme og forandringer i huden – uden ventetid! Har du en sundhedsforsikring dækker forsikringen ofte hudlægekonsultationen.

Se hudsygdomme